Word lid van Tuinland!

Als onderdeel van onze rebranding introduceren we een nieuw loyaliteitsprogramma, ondersteund door de Tuinland app. Deze app biedt vele voordelen! Met de app kun je punten sparen bij elke aankoop, met zelfs extra punten in het Tuincafé en bij de snijbloemen. Daarnaast kun je profiteren van speciale acties en aanbiedingen, die exclusief zijn voor app-gebruikers. Ontvang ook persoonlijke coupons en een attentie op je verjaardag.

Voordelen van de Tuinland klantenpas:

  • Punten sparen: Voor elke euro die je uitgeeft, ontvang je 2 punten. Bij aankopen in ons cafe of bij snijbloemen krijg je zelfs 5 punten per euro!

  • Punten inleveren: Deze punten kun je in de winkel inleveren voor korting. Elke punt is een cent waard, bij 100 punten heb je dus weer een euro korting!

  • Exclusieve aanbiedingen: Geniet van persoonlijke kortingsacties en profiteer van speciale aanbiedingen voor klantenpashouders.

 

Registreer hier je klantenpas

Jouw groene avontuur begint hier

De Tuinland App – gemak, voordeel en inspiratie in één


Met de Tuinland app heb je altijd je digitale klantenpas bij de hand, spaar je eenvoudig punten en profiteer je van exclusieve aanbiedingen. Ontdek de vele mogelijkheden en bespaar op je favoriete tuin- en woonproducten.

  • Download de app voor iOS
  • Download de app voor Android
     

Wil je liever ook een fysieke klantenpas? Die vraag je eenvoudig aan in de winkel.

Let op: cadeaukaarten, borg, diensten, verzendkosten, statiegeld en vuurwerk zijn uitgesloten van sparen.

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik mijn punten toevoegen aan mijn klantenpas?

Meld je aan bij je persoonlijke account via het klantportaal. Eenmaal ingelogd klik je op "Kaart vergeten". Onderaan deze pagina vul je het kassabonnummer (volledig overnemen, inclusief streepjes) en de vouchercode in.

Betekent dit dat ik ook via de app punten kan toevoegen?

Nee, momenteel is dit alleen mogelijk via het klantportaal.

Waar vind ik mijn pasnummer?

Je persoonlijke pasnummer is het nummer onderaan de streepjescode. In de app is het pasnummer te vinden onder jouw naam, rechtsboven.

Waar kan ik mijn recente aankopen terugzien?

Meld je aan bij je persoonlijke account via het klantportaal. Eenmaal ingelogd klik je op "aankopen", voor details klik je op het ordernummer.

Waarom moet ik mijn gegevens delen?

Deze gegevens vragen we om jou een zo goed mogelijke gebruikerservaring te bieden. Meer weten over AVG? Lees onze privacyverklaring.

Hoe verzilver ik mijn punten?

Dit kan bij de kassa in de winkel. Geef bij de cassiere aan hoeveel punten je wilt verzilveren, en je korting is binnen!

Ik heb al een fysieke pas, kan ik deze in mijn app zetten?

Ja, dat kan! Tijdens het registreren in de app kun je kiezen voor "Ik heb al een klantenpas". Hierna krijg je de optie om jouw klantenpasnummer in te vullen. Nu heb je in de app en fysiek dezelfde pas!

Hoe profiteer ik van persoonlijke vouchers?

Persoonlijke vouchers kun je vinden in de app, activeer deze en laat daarna je klantenpas scannen.

Contactformulier

Heb je vragen over de app? Vul gerust dit formulier in met je vraag, dan komen we er zo snel mogelijk op terug!

Wij slaan je gegevens secuur op conform onze privacy policy.

Velden met * zijn verplicht.